keskiviikko 20. toukokuuta 2015

Hassunhauka kuvatarina

bää.

Oon ollu jo hetken aikeissa julkaista tän kännikeijusen, mutta ajatus on aina vaan vähän jäänyt. Tänään kuitenkin lupasin itselleni että sen postaan, joten tässäpä sitä sitten.

vähän siihen kännikeijuun liittyen, että sehän on puolitoista vuotta vanha tarina. Me ei sillon osattu kuvata kovin hyvin, eikä varsinkaan suunnitella juonta kovin mainiosti.. Tällä tarinalla on varmasti enemmän huumoriarvoa niille, jotka sitä oli tekemässä, kuin niille jotka eivät olleet. Toivottavasti viihdyttää jokatapauksessa ~^.^~

Julkaisen tarinan sellaisena kuin sen ajattelimme sitä kuvatessa, vaikka pari kohtaa on mun mielestä vähän tyhmiä..

Laita tunnelmaan soveltuvaa musiikkia soimaan:



ja hyi mikä laatu

 Hei, olen Milena!

 Hei, olen kännikeiju!
 Hei, olen Saara!

 Hei, olen Charlie!

TARINA ALKAA TÄSTÄ
 Saara: *koputtaa oveen*

 Charlie: Hei Milena! Onpa ihana nähdä! Ai.. toit Saarankin..

 Charlie: Milenaaaah! Mehän sovittiin, ettei Saara tule.

 Saara: A- ai mitä sovitte? Enkö saisi olla täällä?

 Charlie: Voih, kaikki on ihan pilalla! Milena, olet kyllä yksi.. En edes sano mikä!

 Milena: Olen pahoillani.. Enhän  minä tarkoittanut..

 Saara: Kyllä minä voin lähteä pois jos te haluatte viettää aikaa kahdestaan.

 Charlie: Joo, Joo, Joo, Joo, Joooooo!

 Milena: Ei missään nimessä! Emmehän me sinua voi häätää täältä!

 Saara: Oikeasti? Oletteko varmoja?

 Charlie: No ei kyllä..
Milena: Ehdottomasti! Voit jäädä seuraamme!
 Saara: Noh.. Itseasiassa olen kyllä tosi väsynyt, että taidan kyllä mennä nukkumaan.

 Saara: Charlie, voinko nukkua tässä?
Charlie: No etköhän.

 Saara nukahtaa silmänräpäyksessä..

 Charlie: Noniin Milena, nyt juodaan! Onpas jännää..

 Milena: Pitäisköhän meidän? Noh, vain sillä ehdolla että sä juot ensin!
 Charlie: Onnistuu!

 Milena: Noniin, kyllä mä pystyn!

 Charlie: HEEEHEHEHEHEH TANSSIIITAANANANNANAN

 Milena: Osaatsä tehdä näin? *kuorsaa*
Charlie: Ai näin vai? *kuoraa erilailla*
Milena: Ei, kun käytä enemmän niinkun.. korvia HIHIHIHIHIHIHIHI

Charlie: MILEEE kato oon punasessa liejussa

Charlie: MILEMILEMILE MÄ LENNÄÄÄN

Milena: Eheh määäääkin mut vaan tällasel ukulillalalalaaa

Kännikeiju: Eih! En siedä tätä enää! Tulkaa tänne! HETI!

Charlie: ÖÖÖÖ MOIGGA KUKA OOT?
Kännikeiju: Olen kännikeiju. Minun tehtäväni on varmistaa, ettette tee typeryyksiä, kun olette humalassa.

Milena: Mitä toi mömmö on?

Kännikeiju: Ottakaa sitä hieman, ja syökää. Se saa olonne paremmaksi käden käänteessä.




SEURAAVANA PÄIVÄNÄ

Saara: Huomenta! Nukuitteko te hyvin?

Milena ja Charlie: Joo.. Hih!

hirveä lopetuskuva

TOSIAANKIN SIIS täähän on ihan täysi läppä ja erittäin vanha, muistakaa se ;)

milena ja saara ovat blogista Fancy Toys

1 kommentti: